Sådan fungerer det:
Brugervenlig software til driftsansvarlige for offentlige legepladser og udendørs fitnessanlæg.
I Europa bruges Playmapping-softwaren allerede af mere end 8.000 driftsansvarlige for offentlige legepladser. Vores kunder er bl.a. kommuner som Haarlem, Tilburg, Darmstadt, København, London og Madrid samt et stort antal skoler og daginstitutioner. Også inspektionsvirksomheder vælger ofte Playmapping.
- Oversigt: I softwaren oprettes alle legepladser og individuelle redskaber, som den driftsansvarliges har ansvaret for. Oversigten er nem at sammensætte ved hjælp af det omfattende produktbibliotek, der indeholder alle egenskaber og vedligeholdelsesaspekter for samtlige 12.000 legeredskaber, der findes på markedet i Europa. Du har altid et komplet overblik over de redskaber, du er ansvarlig for.
- Omsæt straks den aktuelle status til planlægning: Dine inspektører ude på pladserne benytter den praktiske app til deres kontrol af legepladserne og redskaberne. Når de har indtastet deres observationer på pladsen og sendt dem til serveren, kan du med det samme se den aktuelle status. Hvis der er brug for ekstra vedligeholdelse eller udskiftning, kan du straks skrive det ind i din vedligeholdelsesplanlægning og i din logbog. Det gør det nemt for dig at dokumentere, at du har gjort alt for at garantere redskabernes sikkerhed.
- Altid i overensstemmelse med den aktuelle lovgivning: Alle hollandske sikkerhedsstandarder og alle vedligeholdelsesopgaver er på forhånd lagt ind i Playmapping. I appen kan dine inspektører således finde oplysninger om EN 1176 (legeredskaber) og EN 1177 (faldunderlag).
-
Playmapping office: pladsoversigt
Med nogle få klik får du en oversigt over alle pladser (i venstre side) og alle redskaber (i midten). I højre side af skærmen ses en oversigt over alle observationer.
-
Playmapping office: detaljerede billeder af redska
Inspektørerne angiver deres observationer med både tekst og billeder.